Prvi Clio, predstavljen 1990. godine, bio je pravi hit, toliki da je vrlo brzo proglašen Europskim automobilom godine. A tu titulu ponovno je zaradio 2006., što nije uspjelo nijednom drugom automobilu. Dimenzijama je to bio savršeno odmjeren gradski automobil, a njegov je osebujan i za to doba vrlo moderan dizajn bio fantastično pogođen. Prvi Clio bio je tako prava mala revolucija, ikona koja je oživila mini klasu devedestih godina, pa njegov tržišni i komercijalni utjecaj nije izostao - već se 20 godina nalazi u vrhu najprodavanijih modela u Europi.
I u Clio IV Renault polaže velike nade - prvi je to model koji predstavlja novi dizajnerski izričaj, koji potpisuje novi šef dizajna Laurens van den Acker, a koji će slijediti kasniji modeli. Zbog toga ne čudi što je Clio IV veliki odmak u odnosu na prošlu generaciju. Ponovno je to dizajnerski revolucionaran model, automobil koji ruši predrasude i postavlja nove standarde. O ukusima se, naravno, ne raspravlja, ali točno je da se novi Clio doima vrlo elegantno, prestižno i skupo već i u najsiromašnijoj izvedbi. Ovaj na našem testu, doduše, nosi najskuplji paket opreme, Dynamique, no on se vizualno od osnovnoga Clija s paketom Authentique razlikuje samo po kvakama u boji karoserije (doplata za metalik lak je 3990 kuna), maglenkama, kromiranim elementima na prednjoj maski, bočnim dijelovima i vratima prtljažnika te 16-inčnim aluminijskim naplatcima.
>> Renault Symbol, produženi Clio, u Hrvatskoj ni nakon redizajna
fluence je obiteljski auto ... ovo je igračka ... i to preskupa ... loš marketing